Andreja Avsec
doktorica znanosti, izredna profesorica za občo psihologijo
Diplomirala iz psihologije na Univerzi v Ljubljani (1994), leta 1997 magistrirala z nalogo Kognitivno-psihološko pojmovanje temeljnih osebnostnih arhetipov po C.G. Jungu, leta 2000 doktorirala z nalogo Področja samopodobe in njihova povezanost z realno in idealno spolno shemo.
Med leti 1994 in 1997 delala v šolski svetovalni službi v Tehniškem šolskem centru Kranj. Leta 1997 se redno zaposlila na Oddelku za psihologijo, prvi dve leti kot mlada raziskovalka, nato kot asistentka za občo psihologijo.
Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta - Psihologija osebnosti - predavanja in vaje - Motivacija in emocije - vaje - Diferencialna psihologija - predavanja in seminar - Pozitivna psihologija -
Sodelovala v projektih: Socialne, politične, ekonomske in vrednostne usmeritve Slovencev, Temeljni vidiki emocionalno-kognitivnih sposobnosti: kritični pristop k obravnavi konstrukta emocionalne inteligentnosti. Trenutno sodeluje v projektu Vloga osebnosti in samopodobe v pozitivni psihologiji in v raziskovalni skupini s temo Osebnost in kognicija kot determinante odločanja.
European Association of Personality Psychology European Network for Positive Psychology
AVSEC, Andreja, NOVAK, Maja, BAJEC, Boštjan. Differential relationship of coping styles with well-being and ill-being of professional firemen. Psihologija (Beogr.), 2012, vol. 45, br. 1, str. 59-70. AVSEC, Andreja, KAVČIČ, Tina. Importance of the alternative five and trait emotional intelligence for agentic and communal domains of satisfaction. Psihol. teme, 2011, vol. 20, br. 3, str. 461-475 AVSEC, Andreja, MUSEK, Janek. Self-discrepancies in agentic and communal personality traits as predictirs of well-being. Stud. psychol., 2010, vol. 52, no. 2, str. 117-131. AVSEC, Andreja, MASNEC, Polona, KOMIDAR, Luka. Personality traits and emotional intelligence as predictors of teachers’ psychological well-being. Psihol. obz. (Ljubl.), 2009, letn. 18, št. 3, str. 73-86 Avsec, A. in Bajec, B. (2006). Validation of the Slovene version of the Self-Consciousness Scale, Psihološka obzorja, 15 (1), 9-24. Avsec, A. (2006). Gender differences in the structure of self-concept: Are the self-conceptions about physical attractiveness really more important for women’s self-esteem? Studia Psychologica, 48 (1), 31-44.
Kabinet | 132 |
Telefon | +386 1 241 1151 |
e-pošta | andreja.avsec@psiha.net |
Predstavitev
Najpogostejša vprašanja o študiju psihologije
Kaj je psihologija
Zgodovina Oddelka
Katedre in službe
Zaposleni
Klub alumnov
Študenti s posebnimi potrebami
Dodiplomski študij
Obvestila - Redni študij
Predmetnik in urnik - Redni študij
Predmetnik in urnik - Izredni študij
Opis prvostopenjskega programa
Akreditiranost programa
Zunanji izbirni predmeti
Stari dodiplomski program
Prevedba
Arhiv vsebin
Magistrski študij
Obvestila Magistrski študij
Predmetnik in urnik - Redni študij
Opis drugostopenjskega programa
Akreditiranost programa
Psihološka študijska praksa
Magistrsko delo
Predstavitve in zagovori
Psihologija za učitelje (SDPM)
Arhiv vsebin
Doktorski študij
Obvestila za doktorski študij
Predmetnik doktorskega študija
Urnik doktorskega študija
Smer: Eksperimentalna psihologija
Smer: Razvojnopsihološke študije
Smer: Psihologija osebnosti
Smer: Aplikativne psihološke študije
Stari podiplomski program
Druga podiplomska izobraževanja
Pisanje doktorskih disertacij
Predstavitve in zagovori