Oddelek za psihologijo

Mihajlo Rostohar

Mihajlo Rostohar, ustanovitelj Oddelka za psihologijo [1878 - 1966]


Dobrodošli na straneh Oddelka za psihologijo!

predstojnik

red. prof. dr. Matija Svetina
soba: 121
tel.: +386 1 241 11 56
e-pošta: m.svetina@ff.uni-lj.si

namestnica predstojnika

izr. prof. dr. Eva Boštjančič
soba: 125
tel.: +386 1 241 11 62
e-pošta: eva.bostjancic@ff.uni-lj.si

tajništvo

Nives Kolarič
soba: 134b
tel.: +386 1 241 1150
fax: +386 1 425 93 01
e-pošta: nives.kolaric@ff.uni-lj.si

predstavnica Oddelka za psihologijo v Študentskem svetu FF

Ana Reberc
e-pošta: ana.reberc@gmail.com


Obiščete nas lahko tudi na oddelčni Facebook strani


Oddelek za psihologijo podpira akcijo Za možgane

Akcija za možgane je namenjena osveščanju javnosti ter skupnemu nastopu za zagotavljanje razmer, ki bodo omogočale ustrezno naslavljanje porasta stroškov bolezni možganov in živčevja ter njihovega vpliva na kvaliteto življenja posameznikov in družbe. Vabimo vas, da si preberete manifest in podate podporo akciji z oddajo svoje podpore. K akciji lahko neposredno prispevate preko tekočih projektov ter s širjenjem informacij o akciji in njenih namenih.


Zadnja obvestila

Možnost opravljanja študijske prakse na pedagoškem področju
Katja Depolli Steiner, 5. 11. 2019

Naša kolegica Petra Mustar z Gimnazije Jožeta Plečnika je pripravljena prevzeti mentorstvo študentom na praksi, in sicer tudi za daljši čas (ne le za 10 dni obvezne prakse na pedagoškem področju). Zainteresirani ji pišite na: petra.mustar@gjp.si

Možnost opravljanja psihološke študijske prakse
Eva Boštjančič, 8. 7. 2019

Center IRIS – Center za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne

Želim vas povabiti k sodelovanju in sicer pri omogočanju praktičnih usposabljanj študentov in študentk, na projektu ”Socialna vključenost oseb s posebnimi potrebami”. Prilagam link, kjer si lahko na kratko pogledate nekatere dejavnosti projekta : http://vkljucevanje.splet.arnes.si/

Naš cilj je uporabnikom projekta nuditi dodatne vsebine (izven šolskega pouka), kjer bi napredovali na področjih samostojnosti, socialne vključenosti in sposobnosti za delo. Pomembno nam je zagotoviti, da imajo uporabniki najmanj 20 ur (ali vsaj 10 srečanj) ”usposabljanj” (prakse) z isto osebo, da se opravljeno delo lažje evalvira in zagotavlja večjo možnost za napredek.

Projekt traja do septembra leta 2022, tako da bi ob dobrih izkušnjah lahko nadaljevali z usposabljanji še v naslednjih letih. Na letni ravni želimo vključiti nekje od 5-15 učencev/dijakov.

Delamo tako individualno z uporabniki kot v skupinah.

Matija Šilc, koordinator in strokovni vodja na projektu : Spodbujanje socialne vključenosti otrok in mladih s posebnimi potrebami v lokalno okolje

t: +386 1 2442 768

e: matija.silc@center-iris.si

www.center-iris.si.si

Možnost opravljanja psihološke študijske prakse
Eva Boštjančič, 3. 4. 2019

Izobraževalno raziskovalni inštitut Ljubljana

Smo majhna organizacija, katere glavni namen je delovnim organizacijam z različnimi kakovostnimi storitvami pomagati pri celostnem obravnavanju zdravja in dobrega počutja zaposlenih s pomočjo kvalitetnih in celostno zasnovanih produktov, ki jih razvijamo na podlagi tujih praks in lastnih izkušenj. Prav tako je naše poslanstvo ozaveščati in izobraževati širšo javnost o pomembnosti skrbi za zdravje zaposlenih. Program podpore zaposlenim je glavni produkt Skupine IRI Ljubljana. Gre za standardiziran program z dolgoletno tradicijo, ki je v tujini poznan pod imenom Employee Assistance Program (EAP). V številnih delovnih organizacijah po svetu je Program podpore zaposlenim stalnica politik za zagotavljanje zdravja in dobrega počutja zaposlenih.

Delo psihologa na našem inštitutu zajema:

  • Izobraževanja

  • Svetovanja

  • Opravljanje raziskav

  • Trženje oz. promocija

  • Projektno delo

  • Izdajanje publikacij

Trenutno naše delo poteka predvsem v Mariboru. V našem kolektivu nudimo možnost opravljanja študentske prakse kot tudi študentskega dela (iščemo predvsem absolvente oz. študente 2. bolonjske stopnje). Za opravljanje prakse sta na voljo dve mentorici, psihologinji. Veliko dela lahko študent opravlja od doma, saj delo ni odvisno od prisotnosti v pisarni, delo pa poteka tudi na terenu (udeležba na seminarjih, delavnicah, fokusnih skupinah, konferencah, analizah,…).

Za vsa morebitna vprašanja ali prijave za študentsko prakso/delo pišite na info@iri-lj.si.

Možnost opravljanja psihološke študijske prakse
Eva Boštjančič, 3. 1. 2019

VIDEO CENTER d.o.o., Center za razvoj kadrov, Ljubljana

Kar lahko ponudimo (sicer najbolj odvisno od naročil in želja strank v obdobju trajanja študijske prakse) je pretežno na naslednjih področjih:

  • pomoč pri psihološkem ocenjevanju z enim od treh orodij (za selekcijo, timske vloge ali spremljanje razvoja kompetenc po metodi 360°)

  • priprava in izvedba (video) delavnic na različne teme: vodenje, komunikacija, motivacija, stres, obdobni pogovori, upravljanje s časom, …

  • merjenje delovnega zadovoljstva, zavzetosti, klime, kulture, pripadnosti, vrednot, energije, …

  • prevajanje novih izobraževalnih video programov in e-learning programov za nove delavnice in samoizobraževanje

  • prevajanje psiholoških orodij in podpornih gradiv za ocenjevanje timskih vlog (Belbin Interplace)

  • marketinške aktivnosti (novičniki, promocijski materiali, zasnove in izvedbe, …) vsak torek ob dovoljenju podjetja možna soudeležba pri marsikaterih HR aktivnostih v Elaphe (pričakujem, da za večino aktivnosti prisotnost ne bo težava)

Najbolj bi od vas bila zaželena pomoč pri sprotnih projektih v zvezi s psihološkim ocenjevanjem in delavnicami, za namene večine dejavnosti pa je zaželeno odlično znanje angleškega jezika za prevajanje. Vse našteto je seveda po dogovoru, nekaterih želenih aktivnosti, ki jih zgornji seznam še ne pokriva, pa lahko uskladiva sproti in proaktivno oba poskrbiva za uporabno študijsko prakso.

Matic Kadliček, univ. dipl. psih. direktor matic.kadlicek@videocenter.si

Vabilo k objavi v reviji Journal of European Psychology Students (JEPS)
Anja Podlesek, 3. 2. 2015

JEPS is a double-blind, peer-reviewed, open-access journal for psychology students worldwide (http://jeps.efpsa.org). We are looking for a way to reach more students who might be interested in publishing their research articles or literature reviews.

JEPS enforces high publication standards comparable to those of established academic journals. At the same time, we acknowledge that our authors are students and therefore adapt our review process to fit students’ resources. JEPS also publishes replication studies and does not decline manuscripts based solely on the absence of significant effects. With the extensive feedback that we provide, student authors are given insight into the publication process as well as the opportunity to improve their research skills.

For your convenience, we have provided a poster and a few slides here (https://www.dropbox.com/sh/7zjipzvayhnp54l/AADIPcNT_o58TB-S9XdD9ZCsa?dl=0; direct download from Dropbox-folder).

Katharina Brecht
Editor-in-Chief
On behalf of the JEPS Editorial Team
http://jeps.efpsa.org